Potpisivanjem ugovora o franšizi sa jednim od najpoznatijih nemačkih auto servisnih koncepata, „Motoo“, ovog leta će zvanično početi da radi prvi servisni koncept u Srbiji. Visoke tehnološke i organizacione standarde za pristupanje ovoj mreži do sada je ispunilo 14 auto servisa, a plan je da se u naredne tri godine potpišu ugovori sa maksimalno 80 geografski ravnomerno raspoređenih autoservisa na teritoriji Srbije. Zahvaljujući ovom jedinstvenom udruživanju nezavisnih auto servisa, vozači u Srbiji će dobiti garanciju da su u njihova vozila ugrađeni kvalitetni rezervni delovi renomiranih svetskih proizvođača, dok će Motoo servisi moći da koriste znanja i iskustva nemačkog tržišta što im daje mogućnost stalnog usavršavanja usluge.
TRIO motors imao je tu čast da bude jedan od 14 prvih potpisnika ovog ugovora.
Motoo auto servis je servisni koncept čiji je vlasnik nemačka kompanija Hans Hess i koji predstavlja organizovano udruženje nezavisnih radionica, auto servisa i auto centara. Ovaj servisni koncept konstantno se unapređuje i širi već 10 godina, a samo u Nemačkoj Motoo objedinjuje više od 180 servisa i 58 manjih kompanija koje mogu da servisiraju gotovo sve marke vozila. Autoservisi u Srbiji koji su ušli u ovaj franšizni lanac biće vidljivo označeni prepoznatljivim logotipom Motoo i imaju obavezu da pri popravci ili zameni ugrađuju isključivo rezervne delove renomiranih proizvođača, prate tehničko-tehnološke inovacije i stalno unapređuju kvalitet pružene usluge.
„U Srbiji postoji određeni broj autoservisa koji već sada ispunjavaju naše uslove, ali postoji i veliki broj onih koji će visok nivo usluživanja dostići prilično brzo, onda kada im se olakša pristup svim potrebnim informacijama. Pomenuti autoservisi su u stanju da vozačima pruže kvalitetnu uslugu, ali ih vozači ne mogu lako uočiti u velikom broju drugih servisa“, istakao je Philipp Hess (Filip Hes), vlasnik kompanije „Hans Hess“, u okviru koje je nastao Motoo koncept i dodao:
„Zbog svega navedenog, mi procenjujemo da je upravo tržište Srbije jedno od onih koje je pogodno za širenje naše franšize i verujem u to da će od širenja Motoo servisnog koncepta korist imati i njegovi članovi i naša kompanija, ali i da ćemo zajedno dati doprinos povećanju bezbednosti na putevima u Srbiji“.
„Brz tehnloški razvoj u auto industriji ispred svakog auto servisa postavlja zahtev za neprekidnim usavršavanjem i samo oni koji su u stanju da u kontinuitetu ispunjavaju te zahteve mogu vozačima da pruže zadovoljavajući kvalitet usluge. Zbog toga nam je izuzetna čast što su naši partneri prepoznali potencijal naših servisera i doprineli da vozači u Srbiji dobiju praktično isti kvalitet servisne usluge kao i vozači u Nemačkoj“, rekao je Marko Stefanović, menadžer servisnog koncepta Motoo u Srbiji i dodao:
„Jedna od prednosti servisnog koncepta je i ta što nam on omogućava da do znanja, opreme i visokog nivoa usluge dolazimo na mnogo racionalniji način, nasuprot veoma teškom putu koji treba da prođe samostalni auto servis. To znači da uz manje utrošenog vremena i manje utrošenog novca mogu da se postignu maksimalni efekti.“