Krajem novembra, u restoranu „Alaska barka“ u Novom Sadu, održana je treća po redu konferencija Shell Helix brendirane mreže. Tom prilikom, i ovaj put okupili su se članovi Shell Helix brendirane mreže, među kojima je i TRIO Motors, kako bi obeležili još jednu godinu uspešne saradnje, napravili osvrt na dešavanja u tekućoj godini i predstavili strategiju za narednu godinu.
Osim članova Shell Helix brendirane mreže, konferenciju su uveličali i predstavnici ovlašćene mreže za Srbiju sa kojima kompanija Orbico ima uspešnu saradnju, a neki od njih su tokom prezentacije sa svim prisutnim gostima podelili i svoja iskustva u korišćenju Shell ulja.
Najposvećeniji članovi brendirane mreže dobili su i plakete priznanja za tri različite kategorije:
- za najveće angažovanje u oblasti marketinga
- za najveću posvećenost brendu Shell
- za najveći procenat prebačaja plana
A nakon zvaničnog dela, na oduševljenje svih prisutnih, organizovan je i zabavni program, u kojem su se prisutni članovi takmičili u tri igre, a najbolji je osvojio specijalnu nagradu iznenađenja – skuter!